El bon professor

Coneix la matèria, planifica les seves classes, permet les preguntes dels alumnes i respecta les opinions d’aquests.

Confia en la seva capacitat per fer la feina correctament.

No te por a ignorar alguna cosa, perquè sempre estarà disposat a investigar-ho. I sobretot i molt important, estima la seva professió i pensa sempre en superar-se.

Qui sóc?

La meva foto
Barcelona, Barcelona, Spain
La creació d'aquest bloc, va enfocat a compartir tot allò, que vagi aprenent i recopilant durant el meu aprenentatge.

dijous, 15 de novembre del 2012

Racó de música

Crear un racó de música, és una bona opció pels infants que ja conèixen els instruments, perquè així s'acaben de familiaritzar amb ells. Hi ha escoles que no proporcionen aquest racó musical, només trobem el racó del mecànic, el racó de la fruiteria, el racó de la caseta, el racó de les construccions, etc.




És un espai on es pot acudir d'una manera autònoma, però també amb una activitat guiada, encara que en aquest cas, va més dirigit a pàrvuls.

El mestre ha de fer un treball d'observació; buscar quins racons agraden més; quins no; l'actitud dels infants; etc. Aquests tipus d'espais (els racons), també són una eina per atendre a la diversitat, ja que poden gaudir tot tipus de nens, cadascun dins de les seves possibilitats i limitacions.


Com podem organitzar un racó?


  • Tenir en compte l'edat dels infants.
  • Saber quins objectius volem assolir (reconèixer corxeres, blanques, pentagrames, etc.)
  • Saber quins moviments volem que adquireixin.
  • Triar bé l'espai (Paret, suro, taula...)
  • No hi ha un estàndard de racons, però si cal que tot ho trobem ordenat i classificat.
  • Posar el rètol a cada racó, perquè ho identifiquin.





- Fotografia extreta:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Piano.gif

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada