El bon professor

Coneix la matèria, planifica les seves classes, permet les preguntes dels alumnes i respecta les opinions d’aquests.

Confia en la seva capacitat per fer la feina correctament.

No te por a ignorar alguna cosa, perquè sempre estarà disposat a investigar-ho. I sobretot i molt important, estima la seva professió i pensa sempre en superar-se.

Qui sóc?

La meva foto
Barcelona, Barcelona, Spain
La creació d'aquest bloc, va enfocat a compartir tot allò, que vagi aprenent i recopilant durant el meu aprenentatge.

dissabte, 27 d’octubre del 2012

Auditori



El passat 26 d'Octubre vaig assistir a l'Auditori de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya. El concert que vaig anar a veure era Txaikovski i estava dividit en tres parts.; La Serenata per a cordes en Do major, op. 48 (1880); 1812, Obertura solemne, op.49 (1880); Simfonia núm. 4 en Fa menor, op. 36 (1877 - 1878).


La primera part durava 29 minuts i al principi se'm va fer una mica llarga i pesada, tot i que era molt maco de sentir. Hi havia parts que m'agradaven més que altres, sobretot les més intenses.

La segona part durava 16  minuts i em va agradar molt perquè la música va ser ràpida i intensa. Segons passava el concert s'anaven afegint instruments i la veritat, eren instruments que no m'esperava. Hi havien campanes, un triangle, un tambor, etc.

Durant la pausa vaig aprofitar per fer una fotografia de l'auditori buit, ja que amb els músic i en ple concert no ens deixaven i tampoc era adient.

La tercera part i última,  durava 44 minuts i diria que és la que més em va agradar. Tot i ser la més llarga, se'm va fer la més curta. Hi havia molta varietat de sons, parts que eren més tranquil·les i altres més rapides. 

Mai havia anat a un concert i la veritat que va ser una experiència que m'agradaria repetir. A més a més, el preu d'aquests concerts és realment baix i tothom s'ho pot permetre. Des que vaig gaudir del concert, he convidat a tothom que conec a que realitzi aquesta experiència, ja que crec que és molt enriquidora.




Us deixo l'enllaç de l'OBC perquè pugueu veure tot el que oferten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada